2010-09-28

Tisdag

Varför går alla ledig dagar super fort? Känns som man knappt hinner göra något. Sitter nu hemma och ska njuta av de sista lediga timmarna. Imorgon är det dags för kväll/natt jobb igen. Klev tidigt och åkte ner till gymmet för ett spinningpass. Idag var det extra jobbigt, kanske var det för att jag tog i mer eller så börjar förkylningen komma. Träningsvärk har jag också, men det är bara ett tecken på att träningen tar så den får gärna vara kvar, fast i måttlig mängd.

Elin var också ledig idag så vi har hängt på stan idag, shoppat lite och ätit mat med hennes lillebror.
Sedan hängde vi lite hemma hos Amanda & Elin, tvillingarna har flyttat ihop så nu har jag mina tre favoriter på batterigatan/artillerigatan nära och bra..

Nu väntar jag på att min sötnos ska komma hem så vi kan åka och handla och sedan bosätta sig i soffan och mysa lite innan läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar